Hrabri telefon

U okviru nastave medijske kulture četvrti razred posjetila je gđa Jelena Tomić, jedna od volontera organizacije „Hrabri telefon“. Ona je došla s namjerom objasniti ulogu „Hrabrog telefona“ i podijeliti svoja iskustva volontiranja.

„Hrabri telefon“ je nevladina organizacija osnovana prije 15 godina. Glavna uloga organizacije jest pomoć zlostavljanoj i zanemarenoj djeci. Savjetodavna linija je otvorena svakim radnim danom od 9 do 20 sati. U Hrabri telefon se dosada uključilo oko 500 volontera koji odgovaraju na pozive i vode radionice za djecu i roditelje.

Svi volonteri moraju proći određene vježbe i testove prije nego što stupe u kontakt s djecom. Cilj Hrabrog telefona je prevencija zlostavljanja i zanemarivanja djece i  postizanje i poticanje pozitivnih promjena u društvu.

Gđa Tomić oduševila nas je svojom požrtvovnošću i potaknula nas da aktivno djelujemo u zajednici u kojoj živimo i promišljamo kako bismo joj pridonijeli.

Marta